Povestea târfelor mele triste, G.G. Márquez

povestea-tarfelor-mele-triste_1_fullsize

“Oricui mă întreabă îi spun mereu acelaşi lucru: târfele nu mi-au lăsat timp să fiu căsătorit.”

“În anul în care am împlinit nouăzeci de ani, am vrut să-mi dăruiesc o noapte de dragoste nebună cu o adolescentă fecioară.” Aceasta este fraza cu care debutează opera lui Garcia Marquez. Un ziarist bătrân decide să-şi sărbătorească a 90-a aniversare în stil mare, oferindu-şi un cadou care îl va face să simtă că traieşte: o adolescentă virgină.

“Povestea târfelor mele triste” este povestea unui bătrân singur şi excentric, o naraţie a aventurilor sexuale ale acestuia, nu puţine, de altfel(peste 500 la număr), aventuri pentru care întotdeauna a plătit, neînchipuindu-şi că astfel va găsi vreodată dragostea adevarată.
“Niciodată nu m-am culcat cu vreo femeie fără s-o plătesc, şi pe puţinele care nu erau de meserie le-am convins prin argumente ori cu de-a sila să primească bani…”

Tags: , , , ,

Leave a Reply

